Кошик
4240 відгуків
Знайшли дешевше? Є питання? Пишіть на WhatsApp або Telegram
Інтернет магазин "O-MEGA Україна" ⭐⭐⭐⭐⭐
+380 (50) 045-51-85

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка здійснюється тільки після передоплати, доставку оплачує покупець. Термін відправки, оплаченого замовлення, 1-5 робочих днів. Терміни та вартість доставки можна прорахувати на сайті перевізника.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Повна передплата (реквізити надаються на електронну пошту, смс, WhatsApp або Telegram)Реквізити надаються на електронну пошту, смс, WhatsApp або Telegram тільки після прийому замовлення. У зв'язку з коливаннями курсу національної валюти, товар бронюється на 24 години, саме стільки ми чекаємо підтвердження оплати, після чого замовлення скасовується.
  • Післяплата

Шановні наші клієнти, УВАГА! Самовивозу, роздрібних замовлень, в нашому інтернет-магазині ― немає.
Доставка замовлень здійснюється перевізником Нова пошта (т. к. повноцінна перевірка товару, на працездатність, можлива тільки в відділенні перевізника, тому доставка здійснюється лише у відділення перевізника, доставку на почтоматы та адресну доставку ми не здійснюємо), ознайомитися з умовами роботи, графіком роботи, умовами пакування, перевезення і тарифами можна на сайті перевізника.

ТЕРМІН ВІДПРАВКИ ЗАМОВЛЕННЯ 1-2 РОБОЧИХ ДНІВ!

За домовленістю, можливий самовивіз оптових замовлень.

Ціни та наявність, заявлені на сайті ― АКТУАЛЬНІ.

ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ, в нашому інтернет-магазині, можливо ЧЕРЕЗ "КОШИК", VIBER або TELTGRAM. Після оформлення замовлення НІЯКОГО перерахунку, в бік збільшення вартості, НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!
Мінімальна, загальна сума замовлення має становити 250 гривень. (може змінюватись).
Мінімальна загальна сума може бути набрана будь-яким асортиментом товарів за роздрібними або оптовими цінами.

МИ ПРАЦЮЄМО ПО ПЕРЕДОПЛАТІ ТА ПІСЛЯПЛАТОЮ РЕКВІЗИТИ НАДАЮТЬСЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ЛИСТІ, В ПОВІДОМЛЕННІ НА VIBER АБО TELEGRAM, ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

Предбачено часткову (з післяплатою), повна 100% передоплата та оплата післяплатою (оплата при отриманні).
Часткова оплата (з післяплатою) - це оплата з обов'язковою заставою у сумі 250 грн. Ця сума віднімається від загальної суми замовлення, при отриманні товару на складі перевізника. 

При відправці замовлення післяплатою (оплатою при отриманні), термін перебування замовлення у відділенні перевізника обмежений нами 5-ма днями, після чого товар повертається до нас назад.

Після оформлення замовлення, товар бронюється тільки на 24 години, саме стільки ми чекаємо на оплату, після цього замовлення нами скасовується, а наявність і вартість товару потрібно буде додатково уточнювати.

*Примітка: наш інтернет магазин залишає за собою право ВІДМОВИТИСЯ від виконання замовлення, в наступних випадках:
― якщо сума замовлення МЕНШЕ мінімально встановленої на сайті суми;
― якщо сума замовлення МЕНШЕ встановленої суми обов'язкового застави (при обраному способі оплати "накладений платіж")
― якщо загальна сума замовлення БІЛЬШЕ 4990 грн.;
― якщо попередня операція була успішною;
― виникла КОНФЛІКТНА ситуація;
― наявність НЕГАТИВНОГО відгуку;
― при оформленні замовлення НЕ був обраний спосіб оплати;
― при оформленні замовлення НЕ вказано місто доставки та (або) номер відділення перевізника;
― при оформленні замовлення НЕ було вказано прізвище та (або) ім'я одержувача;
― при оформленні замовлення НЕ була вказана електронна пошта та (або) до зазначеного, при оформленні замовлення, номеру телефону не прив'язаний номер Telegram або WhatsApp.
― при оформленні замовлення НЕ вказано номер телефону Українського мобільного оператора зв'язку і т. д.

ШАНОВНІ НАШІ ПОКУПЦІ, УВАГА! Після оплати повідомте, будь ласка, номер замовлення, час проведення операції і суму платежу по електронній пошті: omegaoptservis@gmail.com, СМС повідомленні, VIBER, WHATSAPP або TELEGRAM.
В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ, ДАНІ ПРО ОПЛАТУ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

УВАГА! Якщо оплатити замовлення Ви не встигли і він був нами скасовано, а товар все-таки потрібен і Ви не передумали здійснити покупку потрібний товар ще є в наявності, будь ласка, зробіть оплату даного замовлення за реквізитами даними нами раніше і повідомити про це нам на нашу електронну пошту: omegaoptservis@gmail.com або в повідомленні на Telegram або WhatsApp.
ОПЛАТА ПОВИННА БУТИ ПРОВЕДЕНА НЕ ПІЗНІШЕ 12 ГОДИННОГО ТЕРМІНУ, ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

ШАНОВНІ КЛІЄНТИ, УВАГА!

ПЕРЕВІРЯЙТЕ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ, КОМПЛЕКТАЦІЮ ТА ЦІЛІСНІСТЬ ВАНТАЖІВ НЕ ВИХОДЯЧИ ЗІ СКЛАДУ ПЕРЕВІЗНИКА **. ПРИ ВИЯВЛЕННІ ДЕФЕКТІВ АБО НЕПОВНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ, БУДЬ ЛАСКА, НЕГАЙНО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ І НАПИШІТЬ ПРЕТЕНЗІЮ У ВІДПОВІДНОСТІ З ПРАВИЛАМИ, ЧИННИМИ В ТРАНСПОРТНІЙ КОМПАНІЇ, ПРИ ВИНИКНЕННІ ПОДІБНИХ СИТУАЦІЙ. ТОВАР ЗІ СКЛАДУ, НЕ ЗАБИРАЄТЕ, А ЗАЛИШАЄТЕ ЙОГО НА СКЛАДІ, ЗАБИРАЄТЕ ТІЛЬКИ СВІЙ ЕКЗЕМПЛЯР ПРЕТЕНЗІЇ. ПІСЛЯ ЧОГО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАШОЮ СЛУЖБОЮ ПІДТРИМКИ, ВІДІСЛАВШИ ФОТО АБО СКАН-КОПІЮ ПРЕТЕНЗІЇ НА НАШУ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, З ВКАЗІВКОЮ НОМЕРА ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ З ПОМІТКОЮ: ТЕРМІНОВО! - В ТЕМІ ЛИСТА.
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ З НАМИ: omegaoptservis@gmail.com
ВАШЕ ЗВЕРНЕННЯ БУДЕ РОЗГЛЯНУТО, НАШИМИ ФАХІВЦЯМИ, НЕГАЙНО, А ВІДПОВІДЬ ДАНО У 24-ГОДИННИЙ ТЕРМІН.

Якщо в момент отримання товару від покупця не надійшло скарг і претензій з цілісності, працездатності та наявності всіх комплектуючих, заявлених сайтом, то вважається, що покупець отримав повністю працездатний товар без видимих дефектів і в повній комплектації.

** Перед відправкою, весь товар, куплений в роздріб, перевіряється нами на предмет працездатності та наявності не прихованого браку. Оптові партії товару, не предмет працездатності, нами не перевіряються, оптові партії товару перевіряються тільки на предмет не прихованого браку.

Як здійснити оплату Вашого замовлення переведенням на карту Приват банку:

1.Переказ на карту через приват 24:
Для оплати Вам потрібно:

  • Увійти в Ваш аккаунт приват 24 з сайту Приват 24
  • перейти на вкладку «Всі послуги»
  • вибрати «Переказ на карту Приват банку»
  • вибрати картку, з якої хочете зробити переклад
  • у поле «На карту» ввести номер картки, який прийде Вам в повідомленні на e-mail після оформлення замовлення.

Увага - комісія банку становить 1% від суми замовлення!
В полі «Сума» ввести суму замовлення з урахуванням комісії банку.
Натиснути кнопку «У корзину» і «Підтвердити».

Для наочності можете переглянути відео інструкцію:

 

2.Поповнення за номером картки в терміналі Приват банку:
Для оплати Вам потрібно:

  • Вибрати пункт «Банківські операції»
  • Потім пункт «Поповнення картки за номером»
  • Ввести номер картки, який прийде Вам в повідомленні на e-mail після оформлення замовлення.

Увага - комісія банку становить 1% від суми замовлення!

  • Натиснути «далі» і внести суму замовлення з урахуванням комісії банку. Потім натиснути кнопку «Оплатити».

Для наочності можете переглянути відео інструкцію:

 

3.Поповнення картки через касу у відділенні Приват банку:
Для оплати Вам потрібно:

  • У головному меню виберіть пункт «Центр грошових переказів».
  • У наступному вікні натисніть «Відправити переказ», а потім «Переклад з карти на карту».
  • Ознайомтеся з довідковою інформацією і натисніть «Продовжити».
  • Введіть номер картки який прийде Вам в повідомленні на e-mail після оформлення замовлення і натисніть кнопку «Правильно».
  • Виберіть валюту "Гривня", а потім суму переказу і натисніть кнопку «Правильно».

Увага - комісія банку становить 1% від суми замовлення!

  • У наступному вікні підтвердіть проведення переказу натисканням кнопки «Продовжити». Переклад проведено.

Для наочності можете переглянути відео інструкцію:

 

4.Поповнення картки через касу у відділенні Приват банку:
Для оплати Вам потрібно:

  • Підійти в касу будь-якого відділення Приват банку
  • У касира поповнити картку, номер якої прийде Вам в повідомленні на e-mail після оформлення замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner