Про нас
Ласкаво просимо в інтернет-магазин!
Ціни, заявлені на сайті АКТУАЛЬНІ, тому ми НЕ ПЕРЕДЗВОНЮЄМО, ДЛЯ УТОЧНЕННЯ ДЕТАЛЕЙ ЗАМОВЛЕННЯ.
ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ в нашому інтернет-магазині, можливо ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ "КОШИК". Після оформлення замовлення НІЯКОГО перерахунку, в бік збільшення вартості, НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!
Шановні покупці, для того щоб придбати товари в нашому магазині, скористайтеся кошиком для замовлення. Замовлення в телефонному режимі ― НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ, ЧЕРЕЗ "КОШИК", В НАШОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ МОЖНА ЦІЛОДОБОВО, БЕЗ ПЕРЕРВ І ВИХІДНИХ.
Якщо у Вас виникли питання, відповіді на які відсутні на сторінках нашого інтернет-магазину, а також побажання чи пропозиції, із задоволенням відповімо на них в телефонному режимі або електронному листі.
Надсилання замовлень, по Україні, здійснюємо транспортною компанією (ТК) НОВА ПОШТА (при оформленні замовлення вказуйте, будь ласка, транспортну компанію, місто, номер відділення перевізника у Вашому місті, контактний номер телефону, прізвище , ім'я одержувача та Ваша діюча електронна адреса).
Орієнтовна вартість доставки, невелика посилка:
- ТК НОВА ПОШТА (до 0,1 кг) ― від 60 грн., з усіма тарифами, на доставку посилок ТК НОВА ПОШТА, можна ознайомитися натиснувши ( тут).
Гарантія: З-за відсутності на території України, авторизованих сервісних центрів, які обслуговують продукцію незареєстрованих торгових марок, на весь, представлений в нашому інтернет-магазині товар, йде відкрита гарантія, тобто гарантійний талон нами не зазначається, у вигляді відсутності авторизованого сервісу, а гарантія надається за номером замовлення, який присвоюється порталом Prom.ua. Детальніше про умови гарантійного, пост гарантійного обслуговування і обміну, читайте в розділі "Оплата і Доставка", розташованому на нашому сайті.
ШАНОВНІ КЛІЄНТИ, УВАГА!
ПЕРЕВІРЯЙТЕ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ, КОМПЛЕКТАЦІЮ ТА ЦІЛІСНІСТЬ ВАНТАЖІВ НЕ ВИХОДЯЧИ ЗІ СКЛАДУ ПЕРЕВІЗНИКА. ПРИ ВИЯВЛЕННІ ДЕФЕКТІВ АБО НЕПОВНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ, БУДЬ ЛАСКА, НЕГАЙНО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ І НАПИШІТЬ ПРЕТЕНЗІЮ У ВІДПОВІДНОСТІ З ПРАВИЛАМИ, ЧИННИМИ В ТРАНСПОРТНІЙ КОМПАНІЇ, ПРИ ВИНИКНЕННІ ПОДІБНИХ СИТУАЦІЙ. ТОВАР НЕ ЗАБИРАЄТЕ, А ЗАЛИШАЄТЕ ЙОГО НА СКЛАДІ, ЗАБИРАЄТЕ ТІЛЬКИ СВІЙ ЕКЗЕМПЛЯР ПРЕТЕНЗІЇ. ПІСЛЯ ЧОГО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАШОЮ СЛУЖБОЮ ПІДТРИМКИ, ВІДІСЛАВШИ ФОТО АБО СКАН-КОПІЮ ПРЕТЕНЗІЇ НА НАШУ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, З ВКАЗІВКОЮ НОМЕРА ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ З ПОМІТКОЮ: ТЕРМІНОВО! - В ТЕМІ ЛИСТА.
ЭЛЕКТРОННЫЙ АДРЕС ДЛЯ СВЯЗИ С НАМИ: omegaoptservis@gmail.com
ВАШЕ ОБРАЩЕНИЕ БУДЕТ РАССМОТРЕНО, НАШИМИ СПЕЦИАЛИСТАМИ, НЕЗАМЕДЛИТЕЛЬНО, А ОТВЕТ ДАН В 24 ЧАСОВОЙ ТЕРМИН.
ВЕСЬ, КУПЛЕННЫЙ В НАШЕМ ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИНЕ ТОВАР, СТРАХУЕТСЯ НАМИ НА ПОЛНУЮ СТОИМОСТЬ И, ПРИ ВОЗНИКНОВЕНИИ СИТУАЦИЙ СВЯЗАННЫХ С ПОРЧЕЙ ИЛИ УТЕРЕЙ ГРУЗА, ПРИ ПЕРЕВОЗКЕ, ВАМ КОМПЕНСИРУЕТСЯ ПОЛНАЯ ЕГО СТОИМОСТЬ ИЛИ ПРОИЗВОДИТСЯ ЗАМЕНА НА АНАЛОГИЧНЫЙ НОВЫЙ.
Якщо в момент отримання товару від покупця не надійшло скарг і претензій з цілісності, працездатності та наявності всіх комплектуючих, заявлених сайтом, то вважається, що покупець отримав повністю працездатний товар без видимих дефектів і в повній комплектації.
Всі замовлення, зроблені не в робочий час, будуть прийняті та оброблені найближчим робочий час.