Кошик
4572 відгуків
📢 Бажаєте щось замовити? 📞Пишіть на Viber або Telegram💬💗
Інтернет магазин "O-MEGA Україна" ⭐⭐⭐⭐⭐
+380 (50) 045-51-85

Гарантія, Обмін і Повернення

Гарантія, обмін і повернення товарів в нашому магазині.

1. Загальні положення.

Наш інтернет ресурс (далі сайт) надає можливість покупцеві на обмін / повернення і гарантійне обслуговування товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Пересилання товару на повернення, обмін або гарантійний ремонт здійснюється за рахунок покупця, крім випадків пошкодження товару під час перевезення.

Покупцеві, який робить покупку на сайті, перед безпосереднім оформленням замовлення, надається можливість ознайомитися і погодитися або не погодитися з умовами обміну / повернення товару та гарантійними зобов'язаннями, викладеними в цьому документі. Якщо покупець не погоджується з даними умовами і не приймає їх, то подальше оформлення замовлення і покупка товару на сайті неможливі.

Замовлення вступає в силу після надходження грошових коштів за товар (и) в повному розмірі (або частковому, в залежності від умов покупки) безпосередньо уповноваженому представнику сайту, або на банківський рахунок або на рахунок іншої платіжної системи, наданий покупцеві для оплати товару.

У момент отримання товару безпосередньо від уповноваженого представника сайту або у відділенні служби доставки, покупець має право на огляд його цілісності, працездатності і наявності всіх комплектуючих, заявлених сайтом.
Якщо покупець виявив дефект або відсутність заявлених комплектуючих, він зобов'язаний відразу повідомити про це уповноваженому представнику сайту, або місцевого представництва з доставки, який видав товар.
Якщо не вдається на місці отримання товару вирішити виниклу проблему і задовольнити бажання покупця, останній має право відмовитися від купується / купленого товару. Повернення грошових коштів (в разі, якщо покупець здійснював попередню оплату) буде проведений сайтом протягом 7 календарних днів з моменту відмови.
Якщо в момент отримання товару, від покупця не надійшло скарг і претензій по цілісності, працездатності і наявності всіх комплектуючих, заявлених сайтом, то вважається, що покупець отримав повністю працездатний товар без видимих ​​дефектів і в повній комплектації.

2. Умови обміну / повернення товарів.

Покупець має право на обмін товару належної якості на аналогічний, протягом 14 днів з моменту отримання.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, захисні плівки, якщо такі передбачені виробником, а також збережена цілісність упаковки усіх комплектуючих і її належний вигляд.

Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості або відмовитися від замовлення і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Сайт зобов'язується в день надходження товару в продаж повідомити про це покупця, який вимагає обміну товару.

При відмові від замовлення розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день відмови, а в разі неможливості повернути гроші в день відмови - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше 7 календарних днів.

3. Умови гарантійного обслуговування товарів.

Гарантія, на товар, поширюється по номеру замовлення, присвоєному при оформленні.
Інформація на кожен гарантійний, пост гарантійний випадок і обмін приймаються нами у вигляді листа на нашу електронну адресу, вказану на головній сторінці сайту.
У телефонному режимі дана інформація НЕ приймається. При оформленні листа, на гарантійний, пост гарантійний випадки або обмін, згадка номер замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО!

На весь асортимент товарів, придбані через сайт, за роздрібною ціною, поширюється гарантія, тривалістю 14 днів.

На товари Китайського виробництва, придбані за оптовою ціною, діє тільки гарантія повернення всієї оптової партії товару, тривалістю 14 днів (при придбанні оптової партії товару Китайського виробництва, гарантія на кожен товар, з партії, не поширюється).

Гарантія на продані товари, надається виробником і має на увазі собою безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну, або їх заміну на аналогічні в разі неможливості ремонту і надається в тому випадку, якщо виявляється дефект виробника.

При появі претензій до працездатності товару в гарантійний термін, покупець зобов'язаний, в першу чергу, інформувати адміністрацію сайту, відправивши повідомлення адміністрації з описом проблеми, в електронному листі на адресу: omegaoptservis@gmail.com.

Після звернення покупця з претензією до працездатності товару в гарантійний термін, сайт зобов'язується надати контактні дані і фізичну адресу сервісного центру виробника для можливості безкоштовного усунення виниклих дефектів або несправностей.
Більшість виробників продаються сайтом товарів, не мають сервісних центрів на території України . У зв'язку з цим, в більшості випадків, покупцеві буде необхідно відправляти товар в країну виробника.

Доставка товарів в сервісний центр виробника здійснюються за рахунок покупця, крім тих випадків, коли товар великогабаритний або має вагу понад 5 кілограмів. Зворотній доставка товару покупцеві здійснюються за рахунок виробника.

Термін проходження гарантійного обслуговування в сервісному центрі виробника може бути до 2 - 3 місяців з урахуванням доставки товару туди і назад.

Після надходження товару в сервісний центр виробника, експертами буде проведена діагностика поломки, після якої покупець буде сповіщений про настання гарантійного або не гарантійний випадку.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на товари в наступних випадках:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.
  • Товари, що не підлягають обміну та поверненню:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
  • Окремі непродовольчі товари: швейні та трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки, зубні щітки, рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, інструменти для манікюру і педикюру.
При виявленні гарантійного випадку, ні сайт, ні виробник не несуть відповідальності за збереження інформації, що знаходиться на магнітних чи інших носіях товару, а також за шкоду, заподіяну втратою такої інформації. У разі необгрунтованої зверненні c метою гарантійного ремонту, покупцеві може бути виставлений рахунок за діагностику несправності і за зворотну доставку товару. Необгрунтованим вважається звернення щодо усунення несправностей в роботі виробів, які не потребували заміни або ремонту комплектуючих, а також у випадках визнаних гарантійними.


У разі, якщо товар не підлягає ремонту або не може бути відремонтований сервісним центром виробника, то він буде замінений новим товаром аналогічної моделі, або іншим товаром за погодженням з покупцем.

При неможливості ремонту товару і його обміну на аналогічний, покупцеві буде відшкодована вартість товару еквівалентна його вартості на момент покупки.

Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner